Promenád

Egyszerűbb és gyorsabb lesz az ügyintézés

Feltöltő: Tudósító / 2017-09-08 13:26:03

Átadták a megújult ügyfélközpontot Hódmezővásárhelyen. Mostantól, az egykori okmányiroda helyén a polgármesteri hivatalhoz és a közmű szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyeket is el lehet majd intézni.

Pénteken, délelőtt 11 órakor került sor, Hódmezővásárhelyen az ügyfélközpont átadóünnepségére. Ami régen okmányiroda volt, ma egy olyan központtá alakult, ami közel 120 ügytípusban fog az ügyfelek rendelkezésére állni. Eddig az önkormányzat hatásköre alá eső problémákkal foglalkoztak csak a helyszínen, mostantól, a közmű szolgáltatások, azaz a víz, gáz és áram szolgáltatások ügyintézésére is lehetősége lesz a lakosságnak.

Az átadón beszédet mondott Lázár János országgyűlési képviselő, Kóbor György, a Nemzeti Közművek elnök-vezérigazgatója, Nagy László, az Alföldvíz Zrt. vezérigazgatója, valamint Almási István, Hódmezővásárhely polgármestere.

Hódmezővásárhely polgármestere elmondta, hogy minden városhoz tartozó ügyet eltudnak majd intézni azok az ügyfelek, akik az új központba belépnek. Hozzátette, a következő évben, nagyjából 60 ezer ügyfél fog megfordulni a volt okmányiroda helyén kialakított központban. Felhívta a figyelmet arra is, hogy online ügyintézésre is lehetősége van a lakosoknak.

Nagy László, a vízközmű szolgáltató Alföldvíz Zrt. vezérigazgatója tájékoztatott, hogy a polgármester által korábban említett éves ügyfélforgalomból, várhatóan a vízzel kapcsolatban 3-4 ezer ember számlabefizetés miatt, 4-5 ezren, egyéb problémákkal fogják felkeresni az új központot.

Kóbor György, elmondta, hogy már márciusi látogatása során szóba került a központ ötlete. Hozzátette, ez az első alkalom, hogy közös logóval és arculattal jelenik meg a földgáz és a villamos energia szolgáltatásban a Nemzeti Közművek, számukra ezért is különleges ez az alkalom.

Lázár János országgyűlési képviselő kiemelte, hogy az ügyintézés egyszerűbb és gyorsabb, ezáltal, a lakosság szempontjából, költséghatékonyabb is lesz. Elmondta, hogy a közösség kezében lévő szolgáltatóknak össze kell hangolni a működését, hogy javuljon a szolgáltatás minősége.

Hozzátette, a hódmezővásárhelyi ügyfélközpont az országban az első próbálkozás és a jövőben az lesz a helyes irány, ha egy profi nemzeti közműszolgáltató jön létre, ami a lehető legtöbb szolgáltatást digitálisan is biztosítani tudja.

Lázár - ügyfél központ

n.j.